Automobilių daviklių gedimai – ką reikia žinoti?
0davikliai yra pagrindinės automobilio dalys, kurios veikia kaip jūsų variklio akys ir ausys. Šie jutikliai perduoda informaciją į variklio valdymo kompiuterį ir stebi visas pagrindines funkcijas, būtinas degalų tiekimui, uždegimo laikui, transmisijos perjungimui, variklio sukimo momento mažinimui, generatoriaus galios pokyčiams ir išmetamųjų teršalų kontrolei. Jie netgi gali būti atsakingi už pastovaus greičio palaikymo ir droselio valdymo valdymą. Po jūsų automobilio variklio dangčiu yra daugybė daviklių, o jų veikimas yra labai svarbus jūsų automobilio funkcijoms. Kai jie pradeda sugesti, gali kilti daugybė problemų, dėl kurių gali būti sunku arba net neįmanoma valdyti transporto priemonės. Štai tik keli dažniausiai naudojami davikliai ir simptomai, kurie gali atsirasti jiems pradėjus gesti. Detonacijos daviklis. Kas tai yra? Detonacijos davikliai paprastai yra ant įsiurbimo kolektoriaus, cilindro galvutės arba variklio bloko. Ji yra atsakinga už bet kokios variklio vibracijos jutimą ir šios informacijos perdavimą variklio kompiuterinei sistemai. Tada kompiuterinė sistema gali pakeisti uždegimo laiką ir užkirsti kelią detonacijai, kad variklis nebūtų pažeistas dėl išankstinio uždegimo. Blogo daviklio simptomus dažniausiai pastebėsite važiuodami su apkrova arba važiuodami didesniu greičiu. Kai kurie ženklai, kuriuos galite pastebėti, yra šie: Degalų ridos praradimas. Pagreičio praradimas. Patikrinkite variklio lemputę. Garsus variklis sklinda dėl oro ir degalų užsiliepsnojimo cilindre
Deguonies daviklis. Nuo 1981 m. automobiliuose naudojami deguonies davikliai, skirti stebėti ir valdyti oro ir degalų mišinį variklyje. Šis jutiklis dažniausiai montuojamas ant išmetimo kolektoriaus. Jis yra atsakingas už išmetamosiose dujose likusio deguonies kiekio matavimą. Kai kurie dažniausiai pasitaikantys deguonies daviklio gedimo požymiai: Bloga kuro rida. Netaisyklingas arba grubus valdymas varikliui dirbant tuščiąja eiga. Variklio uždegimo sutrikimas, kuris paprastai būna ryškesnis, kai variklis dirba tuščiąja eiga. Aušinimo skysčio daviklis. Aušinimo skysčio daviklis paprastai yra vienoje iš dviejų automobilio dalių: įsiurbimo kolektoriaus arba cilindro galvutės. Jis yra atsakingas už tai, kad variklio aušinimo skystis būtų tinkamos temperatūros. Kai aušinimo skysčio temperatūra pakyla, jis apie tai praneša variklio kompiuteriui, kad kompiuteris galėtų pereiti prie kitų funkcijų, kurioms reikalinga temperatūros kontrolė. Nors aušinimo skysčio daviklis yra patikima automobilio dalis, kartais jis gali sugesti. Jam sugedus gali neleisti varikliui sutelkti dėmesį į kitas sritis, kurios priklauso nuo temperatūros.